1. Podaci o javnom naručitelju
Naziv: Općina Jesenje
Sjedište: Gornje Jesenje 103, 49233 Gornje Jesenje
OIB: 45671692561
Broj telefona: + 385 49 375-503
Broj telefaksa: +385 49 375-503
Internetska adresa: www.jesenje.hr
Adresa elektroničke pošte: jesenje@jesenje.hr
Odgovorna osoba naručitelja:
Općinski načelnik Dario Cvrtila, mag.rel.int., e-mail: nacelnik@jesenje.hr
Osoba zadužena za kontakt s ponuditeljima:
Dario Cvrtila, mag.rel.int., broj telefona: + 385 91 375 5030
2. Evidencijski broj nabave: 5/23
CPV oznaka predmeta nabave: 90620000-9 usluga čišćenja snijega.
3. Popis gospodarskih subjekata s kojim je naručitelj u sukobu interesa
Nema gospodarskih subjekata s kojima su predstavnici Naručitelja, definirani člankom 76. Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“ broj 120/16 i 114/22 – dalje u tekstu: Zakon o javnoj nabavi) ili povezane osobe predstavnika Naručitelja definirane člankom 77. Zakona o javnoj nabavi, u sukobu interesa.
4. Vrsta postupka javne nabave
Postupak jednostavne nabave sukladno odredbama Pravilnika o provedbi postupka jednostavne nabave robe, radova i usluga („Službeni glasnik Krapinsko-zagorske županije“ broj 18/19).
5. Procijenjena vrijednost nabave
Procijenjena vrijednost predmeta nabave iznosi EUR 24.000,00 bez PDV-a.
6. Opis predmeta nabave
Predmet nabave je usluga zimskog održavanja nerazvrstanih cesta na području Općine Jesenje - zimska služba, za zimsko razdoblje 2023./2024.g.
7. Količina predmeta nabave
Predviđene (okvirne) količine predmeta nabave za vrijeme trajanja Ugovora iskazane su u Troškovniku koji je sastavni dio ovog Poziva na dostavu ponuda.
Radi se o predmetu nabave za koji Naručitelj zbog njegove prirode ili drugih objektivnih okolnosti nije u mogućnosti unaprijed odrediti točnu količinu predmeta nabave.
Stvarne količine predmeta nabave temeljem sklopljenog Ugovora mogu biti veće ili manje od predviđene (okvirne) količine, obzirom da iste ovise o vremenskim odnosno zimskim uvjetima.
8. Tehničke specifikacije
Tehničke specifikacije predmeta nabave određene su u Troškovniku koji je sastavni dio ovog Poziva.
9. Troškovnik
Troškovnik predmeta nabave sastavni je dio ovog Poziva na dostavu ponuda.
Troškovnik mora biti popunjen na izvornom predlošku, bez mijenjanja, ispravljanja i prepisivanja izvornog teksta. Jedinične cijene svake stavke troškovnika i ukupna cijena izražene u eurima, moraju biti zaokružene na dvije decimale. Ponuditelj mora ispuniti sve stavke radova opisanih u troškovniku .
Ponuditeljima nije dopušteno mijenjati tekst troškovnika. Ako ponuditelj promjeni tekst ili količine navedene u obrascu troškovnika, smatrat će se da je takav troškovnik nepotpun i nevažeći, te će ponuda biti odbijena.
10. Mjesto izvršenja ugovora
Nerazvrstane ceste na području Općine Jesenje.
11. Rok početka i završetka izvršenja ugovora
Izvršenje predmetne usluge planira se u razdoblju od 15. studenog 2023. do 15. travnja 2024. godine. U slučaju nepovoljnih vremenskih prilika usluge zimske službe mogu se izvršavati i nakon 15. travnja 2024. godine.
12. Osnove za isključenje gospodarskog subjekta
- Obvezne osnove za isključenje gospodarskog subjekta
a) Plaćanje dospjelih poreznih obveza i obveze za mirovinsko i zdravstveno osiguranje
Javni naručitelj će isključiti gospodarskog subjekta iz postupka jednostavne nabave ako utvrdi da gospodarski subjekt nije ispunio obveze plaćanja dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje:
- U Republici Hrvatskoj, ako gospodarski subjekt ima poslovni nastan u Republici Hrvatskoj, ili
- u Republici Hrvatskoj ili u državi poslovnog nastana gospodarskog subjekta, ako gospodarski subjekt nema poslovni nastan u Republici Hrvatskoj.
Iznimno od navedenog, naručitelj neće isključiti gospodarskog subjekta iz postupka nabave ako mu sukladno posebnom propisu plaćanje obveza nije dopušteno ili mu je odobrena odgoda plaćanja.
Dokumenti kojima gospodarski subjekt dokazuje da ne postoje okolnosti koje dovode do njegova isključenja:
Traži se potvrda Porezne uprave o stanju duga ne stariju od 30 dana od dana objave ovog poziva iz koje je vidljivo da je gospodarski subjekt ispunio obvezu plaćanja svih dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje.
Ako se u državi poslovnog nastana gospodarskog subjekta ne izdaju navedeni dokumenti, oni mogu biti zamijenjeni izjavom pod prisegom ili odgovarajućom izjavom osobe koja je po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta ispred nadležne sudske ili upravne vlasti ili javnog bilježnika ili nadležnog strukovnog ili trgovinskog tijela u državi poslovnog nastana gospodarskog subjekta ili izjavu s potpisanim ovjerenim potpisom kod javnog bilježnika.
13. Kriterij za odabir gospodarskog subjekta (uvjeti sposobnosti)
a) Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Gospodarski subjekt mora dokazati svoj upis u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar u državi njegova poslovnog nastana.
Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti gospodarskog subjekta iz ove točke dokazuje se:
- Izvatkom iz sudskog (trgovačkog), strukovnog, obrtnog ili drugog odgovarajućeg registra koji se vodi u državi njegova poslovnog nastana, ne starijim od 3 (tri) mjeseca računajući od dana objave ovog poziva za dostavu ponuda.
b) Tehnička i stručna sposobnost
- Gospodarski subjekt dužan je dokazati da ima dovoljnu razinu iskustva odnosno da je u godini u kojoj je započeo postupak nabave (2023.) i tijekom 3 (tri) godine koje prethode toj godini (2020.-2022.) izvršio najmanje 1 (jedan) ugovor o uslugama koje su predmet nabave (zimsko održavanje cesta).
Ova sposobnost dokazuje se popisom ugovora o izvršenim uslugama u godini u kojoj je započeo postupak nabave i tijekom tri godine koje prethode toj godini ili potvrdom druge ugovorne strane o zadovoljavajućem izvršenju usluga.
Popis odnosno potvrda mora sadržavati naziv (opis) usluga, vrijednost usluga, datum početka i završetka usluge i naziv druge ugovorne strane.
Ako je potrebno, javni naručitelj može izravno od druge ugovorne strane zatražiti provjeru istinitosti navedenih podataka.
- Gospodarski subjekt mora dokazati da će za izvršenje usluge imati na raspolaganju minimalno slijedeće strojeve:
• 2 traktora (s dvije osovine i pogon na obje osovine) sa ralicama i posipačima,
• 1 teretno vozilo – kamion za dostavu materijala za posipavanje cesta
• Radni stroj za pripremu i utovar smjese za posipavanje.
Navedenom opremom i strojevima gospodarski subjekt dokazuje da će biti u mogućnosti, sukladno uvjetima iz ove dokumentacije obavljati uslugu koja je predmet nabave.
Ova sposobnost dokazuje se Izjavom potpisanom i ovjerenom od strane gospodarskog subjekta (Prilog IV) o raspoloživim strojevima i tehničkoj opremi te preslikom prometnih knjižica vozila odnosno radnog stroja.
- Gospodarski subjekt mora dokazati osiguranje mjesta pripravnosti na području Općine Jesenje:
Gospodarski subjekt mora na području Općine Jesenje imati osiguran parkirališni prostor, bazu na kojem će tijekom zimske sezone imati smještenu tehničku opremu (iz točke 12.) kako bi bio spreman odmah po stjecanju uvjeta izaći na teren i započeti sa čišćenjem cesta.
Ovu sposobnost gospodarski subjekt dokazuje Izjavom potpisanom i ovjerenom od strane gospodarskog subjekta o osiguranoj lokaciji - bazi za parkiranje vozila i tehničke opreme koja će se koristiti u izvršenju ugovora (Izjavi je potrebno priložiti dokaz o vlasništvu odnosno posjedu zemljišta ili ugovor o najmu-korištenju zemljišta).
14. Sadržaj ponude
Ponuda sadrži:
- Popunjeni Ponudbeni list, ovjeren i potpisan od strane ovlaštene osobe ponuditelja, (prilog I Poziva),
- Popunjeni troškovnik u cijelosti (prilog II Poziva),
- Dokumente kojima ponuditelj dokazuje da ne postoje obvezne osnove za isključenje iz točke 12. a) Poziva,
- Dokumente kojima se dokazuje ispunjavanje kriterija iz točke 13.a) i b) Poziva,
- Izjavu ponuditelja o dostavi jamstva za uredno ispunjenje ugovora, ispunjenu,
potpisanu i ovjerenu od strane ovlaštene osobe ponuditelja (prilog III Poziva),
- Izjavu ponuditelja o raspolaganju strojevima i opremom, ispunjenu potpisanu i
ovjerenu od ovlaštene osobe ponuditelja (prilog IV Poziva)
- Ostalo traženo u Pozivu za dostavu ponuda.
15. Način izrade ponude
Ponuda mora biti izrađena u papirnatom obliku, otisnuta ili pisana neizbrisivom tintom i mora biti sukladna dokumentaciji za nadmetanje.
Ponuda se izrađuje na hrvatskom jeziku i latiničnom pismu, a cijena ponude iskazuje se u eurima.
Ponuda mora biti uvezena u cjelinu s označenim rednim brojevima stranica na način da se onemogući naknadno vađenje, odnosno umetanje stranica.
Ispravci u ponudi moraju biti izrađeni na način da su vidljivi, te uz ispravke mora biti naveden datum ispravka i potpis ponuditelja.
16. Rok i način dostave ponude
Ponude je potrebno dostaviti do 7. studenog 2023. godine do 12,00 sati.
Ponude se dostavljaju u papirnatom obliku u zatvorenoj omotnici. Zatvorenu omotnicu s ponudom ponuditelj predaje neposredno ili preporučenom pošiljkom na adresu naručitelja: Općina Jesenje, Gornje Jesenje 103, 49233 Gornje Jesenje.
Na omotnici ponude mora biti naznačeno:
- naziv i adresa naručitelja,
- naziv i adresa ponuditelja,
- naziv predmeta nabave -“Ponuda za zimsko održavanje nerazvrstanih cesta na
području Općine Jesenje“
- naznaka „NE OTVARAJ“.
Do isteka roka za dostavu ponuda ponuditelj može dostaviti izmjenu i/ili dopunu ponude, koju dostavlja na isti način kao i osnovnu ponudu uz obaveznu naznaku da se radi o izmjeni i/ili dopuni ponude.
Otvaranje ponuda nije javno.
17. Cijena ponude
Cijena ponude piše se brojkama. Cijena ponude izražava se u eurima.
U cijenu ponude bez poreza na dodanu vrijednost moraju biti uračunati svi troškovi i naknade te popusti ukoliko ih ponuditelj daje.
Cijena ponude je nepromjenjiva za cijelo vrijeme trajanja ugovora.
Davanjem potpisane ponude ponuditelji priznaju da nemaju nikakvih primjedbi na sadržaj dokumentacije za nadmetanje, a posebno na sadržaj troškovnika.
18. Kriterij za odabir ponude
Kriterij za odabir najpovoljnije ponude je najniža cijena.
U slučaju da su zaprimljene dvije ili više valjanih ponuda s istom cijenom, javni naručitelj odabrat će ponudu koja je zaprimljena ranije.
Za donošenje odluke o odabiru dovoljna je jedna pristigla ponuda koja udovoljava traženim uvjetima natječaja.
19. Rok valjanosti ponude
Rok valjanosti ponude je 60 dana od dana isteka roka za dostavu ponude.
20. Sklapanje ugovora
Odabrani ponuditelj je dužan s Naručiteljem sklopiti i potpisati Ugovor o povjeravanju obavljanja komunalne djelatnosti u skladu s uvjetima određenim Pozivom i odabranom ponudom.
21. Vrsta, srodstvo i uvjeti jamstva
Jamstvo za uredno ispunjenje ugovora
Ponuditelj je dužan priložiti potpisanu i pečatom ovjerenu Izjavu gospodarskog subjekta da će, ukoliko bude odabran kao najpovoljniji ponuditelj, prilikom sklapanja ugovora dostaviti Naručitelju jamstvo za uredno ispunjenje ugovornih obveza. Jamstvo se dostavlja u obliku bjanko zadužnice ovjerene kod javnog bilježnika u iznosu od 10% vrijednosti ugovora bez PDV-a.
Naručitelj će jamstvo za uredno ispunjenje ugovora vratiti odabranom ponuditelju nakon uredno izvršenog ugovora, u roku od 30 dana po isteku roka na koji je ugovor sklopljen.
22. Rok, način i uvjeti plaćanja
Plaćanje se vrši u roku od 30 dana od dana zaprimanja računa. Račun se ispostavlja mjesečno po izvršenoj usluzi. Plaćanje će se izvršiti na žiro račun izvršitelja temeljem ispostavljenog e-računa. Obračun i naplata obavit će se po principu stvarno izvedenih količina, a što se dokazuje dnevnikom izvršenih usluga ovjerenim od predstavnika naručitelja.
Predujam isključen kao i traženje sredstava osiguranja plaćanja.
Naručitelj će za vrijeme trajanja zimske sezone izvođaču za pripravnost i dežurstvo isplatiti mjesečni paušal u iznosu od EUR 2.000,00 bez PDV-a, u slučaju da količina izvršenih usluga u tom mjesecu bude manja od 40 sati, čime se ponuditelju pokrivaju troškovi svih pripremnih radova na radnom stroju te dežurstvo u pripravnosti tokom obračunskog mjeseca.
U mjesecu u kojem će broj odrađenih sati biti veći od 40 radnih sati, izvođaču se neće posebno isplaćivati paušal u iznosu od EUR 2.000,00 bez PDV-a, već će mu se platiti sve izvršene usluge, odnosno svi odrađeni sati po ugovorenim cijenama za pojedinu uslugu.
23. Datum objave Poziva na dostavu ponuda
Ovaj Poziv za dostavu ponuda objavit će se na službenoj web stranici Općine Jesenje (www. jesenje.hr), dana 27. listopada 2023. godine.
24. Obavijest o rezultatima nabave
Naručitelj na osnovi rezultata pregleda i ocjene ponuda donosi Odluku o odabiru najpovoljnije ponude odnosno Odluku o poništenju postupka javne nabave ukoliko postoje razlozi za poništenju, u roku od 20 dana od isteka roka za dostavu ponuda. Obavijest o odabiru odnosno o poništenju postupka nabave Naručitelj bez odgode istovremeno dostavlja svim ponuditeljima na dokaziv način (dostavnica, povratnica, izvješće o uspješnom slanju telefaksom, potvrda e-poštom, na internetskim stranicama naručitelja). Protiv Odluke o odabiru ili odluke o poništenju nije moguće izjaviti žalbu.
Cjelokupna natječajna dokumentacija nalazi se u prilogu
Pročelnik
Davor Veček, mag.oec.