HyperLink
 06.12.2021

Ponovljeni natječaj za zimsko održavanje nerazvrstanih cesta


Sukladno odredbama članka 50. Zakona o komunalnom gospodarstvu („Narodne, novine“ broj 68/18, 110/18 i 32/20), članka 12. stavka 1. i članka 15. Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“ broj 120/16) te članka 4. i 7. Pravilnika o provedbi postupaka jednostavne nabave robe, radova i usluga („Službeni glasnik Krapinsko-zagorske županije“ broj 18/19), Jedinstveni upravni odjel objavljuje,

POZIV NA DOSTAVU PONUDA

POSTUPAK JEDNOSTAVNE NABAVE
usluga održavanja nerazvrstanih cesta u zimskim uvjetima
na području Općine Jesenje


1. Podaci o javnom naručitelju

Naziv: Općina Jesenje
Sjedište: Gornje Jesenje 103, 49233 Gornje Jesenje
OIB: 45671692561
Broj telefona: + 385 49 375-503
Broj telefaksa: +385 49 375-503
Internetska adresa: www.jesenje.hr
Adresa elektroničke pošte: jesenje@jesenje.hr
Odgovorna osoba naručitelja:
Općinski Načelnik Dario Cvrtila, struč.spec.rel.int., nacelnik@jesenje.hr
Osoba zadužena za kontakt s ponuditeljima:
Dario Cvrtila, struč.spec.rel.int., broj telefona: + 385 91 375 5030

2. Evidencijski broj nabave: 13/21
CPV oznaka predmeta nabave: 90620000-9 usluga čišćenja snijega.

3. Popis gospodarskih subjekata s kojim je naručitelj u sukobu interesa

Nema gospodarskih subjekata s kojima su predstavnici Naručitelja, definirani člankom 76. Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“ broj 120/16 – dalje u tekstu: Zakon o javnoj nabavi) ili povezane osobe predstavnika Naručitelja definirane člankom 77. Zakona o javnoj nabavi, u sukobu interesa.

4. Vrsta postupka javne nabave
Postupak jednostavne nabave sukladno odredbama Pravilnika o provedbi postupka jednostavne nabave robe, radova i usluga („Službeni glasnik Krapinsko-zagorske županije“ broj 18/19).

5. Procijenjena vrijednost nabave

Procijenjena vrijednost predmeta nabave iznosi 195.000,00 kuna, bez PDV-a.

6. Opis predmeta nabave

Prredmet nabave je usluga održavanja nerazvrstanih cesta u zimskim uvjetima na području Općine Jesenje - zimska služba, za zimsko razdoblje 2021./2022.g.

7. Količina predmeta nabave

Predviđene (okvirne) količine predmeta nabave za vrijeme trajanja Ugovora iskazane su u Troškovniku koji je sastavni dio ovog Poziva na dostavu ponuda.
Radi se o predmetu nabave za koji Naručitelj zbog njegove prirode ili drugih objektivnih okolnosti nije u mogućnosti unaprijed odrediti točnu količinu predmeta nabave.
Stvarne količine predmeta nabave temeljem sklopljenog Ugovora mogu biti veće ili manje od predviđene (okvirne) količine, obzirom da iste ovise o vremenskim odnosno zimskim uvjetima.

8. Tehničke specifikacije

Tehničke specifikacije predmeta nabave određene su u Troškovniku koji je sastavni dio ovog Poziva.

9. Troškovnik

Troškovnik predmeta nabave sastavni je dio ovog Poziva na dostavu ponuda.
Troškovnik mora biti popunjen na izvornom predlošku, bez mijenjanja, ispravljanja i prepisivanja izvornog teksta. Jedinične cijene svake stavke troškovnika i ukupna cijena izražene u kunama, moraju biti zaokružene na dvije decimale. Ponuditelj mora ispuniti sve stavke radova opisanih u troškovniku .
Ponuditeljima nije dopušteno mijenjati tekst troškovnika. Ako ponuditelj promjeni tekst ili količine navedene u obrascu troškovnika, smatrat će se da je takav troškovnik nepotpun i nevažeći, te će ponuda biti odbijena.

10. Mjesto izvršenja ugovora

Nerazvrstane ceste na području Općine Jesenje.

11. Rok početka i završetka izvršenja ugovora

Izvršenje predmetne usluge planira se odmah nakon zaključenja ugovora pa do 15. travnja 2022. godine. U slučaju nepovoljnih vremenskih prilika usluge zimske službe mogu se izvršavati i nakon 15. travnja 2022. godine.

12. Osnove za isključenje gospodarskog subjekta

- Obvezne osnove za isključenje gospodarskog subjekta
a) Plaćanje dospjelih poreznih obveza i obveze za mirovinsko i zdravstveno osiguranje
Javni naručitelj će isključiti gospodarskog subjekta iz postupka jednostavne nabave ako utvrdi da gospodarski subjekt nije ispunio obveze plaćanja dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje:
- u Republici Hrvatskoj, ako gospodarski subjekt ima poslovni nastan u Republici Hrvatskoj, ili
- u Republici Hrvatskoj ili u državi poslovnog nastana gospodarskog subjekta, ako gospodarski subjekt nema poslovni nastan u Republici Hrvatskoj.
Iznimno od navedenog, naručitelj neće isključiti gospodarskog subjekta iz postupka nabave ako mu sukladno posebnom propisu plaćanje obveza nije dopušteno ili mu je odobrena odgoda plaćanja.
Dokumenti kojima gospodarski subjekt dokazuje da ne postoje okolnosti koje dovode do njegova isključenja:
Traži se potvrda Porezne uprave o stanju duga ne stariju od 30 dana od dana objave ovog poziva iz koje je vidljivo da je gospodarski subjekt ispunio obvezu plaćanja svih dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje.
Ako se u državi poslovnog nastana gospodarskog subjekta ne izdaju navedeni dokumenti, oni mogu biti zamijenjeni izjavom pod prisegom ili odgovarajućom izjavom osobe koja je po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta ispred nadležne sudske ili upravne vlasti ili javnog bilježnika ili nadležnog strukovnog ili trgovinskog tijela u državi poslovnog nastana gospodarskog subjekta ili izjavu s potpisanim ovjerenim potpisom kod javnog bilježnika.

13. Kriterij za odabir gospodarskog subjekta (uvjeti sposobnosti)

a) Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti

Gospodarski subjekt mora dokazati svoj upis u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar u državi njegova poslovnog nastana.
Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti gospodarskog subjekta iz ove točke dokazuje se:
- Izvatkom iz sudskog (trgovačkog), strukovnog, obrtnog ili drugog odgovarajućeg registra koji se vodi u državi njegova poslovnog nastana, ne starijim od 3 (tri) mjeseca računajući od dana objave ovog poziva za dostavu ponuda
b) Tehnička i stručna sposobnost

- Gospodarski subjekt dužan je dokazati da ima dovoljnu razinu iskustva odnosno da je da je u godini u kojoj je započeo postupak nabave (2021.) i tijekom 3 (tri) godine koje prethode toj godini (2018.-2020.) izvršio najmanje 1 (jedan) ugovor o uslugama koje su predmet nabave (zimsko održavanje cesta).

Ova sposobnost dokazuje se popisom ugovora o izvršenim uslugama u godini u kojoj je započeo postupak nabave i tijekom tri godine koje prethode toj godini ili potvrdom druge ugovorne strane o zadovoljavajućem izvršenju usluga.
Popis odnosno potvrda mora sadržavati naziv (opis) usluga, vrijednost usluga, datum početka i završetka usluge i naziv druge ugovorne strane.
Ako je potrebno, javni naručitelj može izravno od druge ugovorne strane zatražiti provjeru istinitosti navedenih podataka.

- Gospodarski subjekt mora dokazati da će za izvršenje usluge imati na raspolaganju minimalno slijedeće strojeve:
• 2 traktora (s dvije osovine i pogon na obje osovine) sa ralicama i posipačima,
• 1 teretno vozilo – kamion za dostavu materijala za posipavanje cesta
• Radni stroj za pripremu i utovar smjese za posipavanje.

Navedenom opremom i strojevima gospodarski subjekt dokazuje da će biti u mogućnosti, sukladno uvjetima iz ove dokumentacije obavljati uslugu koja je predmet nabave.
Ova sposobnost dokazuje se Izjavom potpisanom i ovjerenom od strane gospodarskog subjekta (Prilog IV) o raspoloživim strojevima i tehničkoj opremi te preslikom prometnih knjižica vozila odnosno radnog stroja.

-Gospodarski subjekt mora dokazati osiguranje mjesta pripravnosti na području Općine Jesenje:
Gospodarski subjekt mora na području Općine Jesenje imati osiguran parkirališni prostor, bazu na kojem će tijekom zimske sezone imati smještenu tehničku opremu (iz točke 12.) kako bi bio spreman odmah po stjecanju uvjeta izaći na teren i započeti sa čišćenjem cesta.

Ovu sposobnost gospodarski subjekt dokazuje Izjavom potpisanom i ovjerenom od strane gospodarskog subjekta o osiguranoj lokaciji - bazi za parkiranje vozila i tehničke opreme koja će se koristiti u izvršenju ugovora (Izjavi je potrebno priložiti dokaz o vlasništvu odnosno posjedu zemljišta ili ugovor o najmu-korištenju zemljišta).

14. Sadržaj ponude

Ponuda sadrži:
- Popunjeni Ponudbeni list, ovjeren i potpisan od strane ovlaštene osobe ponuditelja, (prilog I Poziva),
- Popunjeni troškovnik u cijelosti (prilog II Poziva),
- Dokumente kojima ponuditelj dokazuje da ne postoje obvezne osnove za isključenje iz točke 12. a) Poziva,
- Dokumente kojima se dokazuje ispunjavanje kriterija iz točke 13. a) i b) Poziva,
- Izjavu ponuditelja o dostavi jamstva za uredno ispunjenje ugovora, ispunjenu,
potpisanu i ovjerenu od strane ovlaštene osobe ponuditelja (prilog III Poziva),
- Izjavu ponuditelja o raspolaganju strojevima i opremom, ispunjenu potpisanu i
ovjerenu od ovlaštene osobe ponuditelja (prilog IV Poziva)
- Ostalo traženo u Pozivu za dostavu ponuda.

15. Način izrade ponude

Ponuda mora biti izrađena u papirnatom obliku, otisnuta ili pisana neizbrisivom tintom i mora biti sukladna dokumentaciji za nadmetanje.
Ponuda se izrađuje na hrvatskom jeziku i latiničnom pismu, a cijena ponude iskazuje se u kunama.
Ponuda mora biti uvezena u cjelinu s označenim rednim brojevima stranica na način da se onemogući naknadno vađenje, odnosno umetanje stranica.
Ispravci u ponudi moraju biti izrađeni na način da su vidljivi, te uz ispravke mora biti naveden datum ispravka i potpis ponuditelja.

16. Rok i način dostave ponude

Ponude je potrebno dostaviti do 14. prosinca 2021. godine do 12,00 sati.

Ponude se dostavljaju u papirnatom obliku u zatvorenoj omotnici. Zatvorenu omotnicu s ponudom ponuditelj predaje neposredno ili preporučenom pošiljkom na adresu naručitelja: Općina Jesenje, Gornje Jesenje 103, 49233 Gornje Jesenje.

Na omotnici ponude mora biti naznačeno:
- naziv i adresa naručitelja,
- naziv i adresa ponuditelja,
- naziv predmeta nabave -“Ponuda za zimsko održavanje nerazvrstanih cesta na području
Općine Jesenje“
- naznaka „NE OTVARAJ“.

Do isteka roka za dostavu ponuda ponuditelj može dostaviti izmjenu i/ili dopunu ponude, koju dostavlja na isti način kao i osnovnu ponudu uz obaveznu naznaku da se radi o izmjeni i/ili dopuni ponude.

Otvaranje ponuda nije javno.

17. Cijena ponude

Cijena ponude piše se brojkama. Cijena ponude izražava se u kunama.
U cijenu ponude bez poreza na dodanu vrijednost moraju biti uračunati svi troškovi i naknade te popusti ukoliko ih ponuditelj daje.
Cijena ponude je nepromjenjiva za cijelo vrijeme trajanja ugovora.

Davanjem potpisane ponude ponuditelji priznaju da nemaju nikakvih primjedbi na sadržaj dokumentacije za nadmetanje, a posebno na sadržaj troškovnika.

18. Kriterij za odabir ponude

Kriterij za odabir najpovoljnije ponude je najniža cijena.
U slučaju da su zaprimljene dvije ili više valjanih ponuda s istom cijenom, javni naručitelj odabrat će ponudu koja je zaprimljena ranije.
Za donošenje odluke o odabiru dovoljna je jedna pristigla ponuda koja udovoljava traženim uvjetima natječaja.

19. Rok valjanosti ponude

Rok valjanosti ponude je 60 dana od dana isteka roka za dostavu ponude.

20. Sklapanje ugovora
Odabrani ponuditelj je dužan s Naručiteljem sklopiti i potpisati Ugovor o povjeravanju obavljanja komunalne djelatnosti u skladu s uvjetima određenim Pozivom i odabranom ponudom.

21. Vrsta, srodstvo i uvjeti jamstva

1. Jamstvo za uredno ispunjenje ugovora

Ponuditelj je dužan priložiti potpisanu i pečatom ovjerenu Izjavu gospodarskog subjekta da će, ukoliko bude odabran kao najpovoljniji ponuditelj, prilikom sklapanja ugovora dostaviti Naručitelju jamstvo za uredno ispunjenje ugovornih obveza. Jamstvo se dostavlja u obliku bjanko zadužnice potvrđene po javnom bilježniku u iznosu od 10% vrijednosti ugovora bez PDV-a.

Naručitelj će jamstvo za uredno ispunjenje ugovora vratiti odabranom ponuditelju nakon uredno izvršenog ugovora, u roku od 30 dana po isteku roka na koji je ugovor sklopljen.

22. Rok, način i uvjeti plaćanja

Plaćanje se vrši u roku od 30 dana od dana zaprimanja računa. Račun se ispostavlja mjesečno po izvršenoj usluzi. Plaćanje će se izvršiti na žiro račun izvršitelja temeljem ispostavljenog e- računa. Obračun i naplata obavit će se po principu stvarno izvedenih količina, a što se dokazuje dnevnikom izvršenih usluga ovjerenim od predstavnika naručitelja.
Predujam isključen kao i traženje sredstava osiguranja plaćanja.

Naručitelj će za vrijeme trajanja zimske sezone izvođaču za pripravnost i dežurstvo isplatiti mjesečni paušal u iznosu od 20.000,00 kuna bez PDV-a, u slučaju da količina izvršenih usluga u tom mjesecu bude manja od 50 sati, čime se ponuditelju pokrivaju troškovi svih pripremnih radova na radnom stroju te dežurstvo u pripravnosti tokom obračunskog mjeseca.
U mjesecu u kojem će broj odrađenih sati biti veći od 50 radnih sati, izvođaču se neće posebno isplaćivati paušal u iznosu od 20.000,00 kuna, već će mu se platiti sve izvršene usluge, odnosno svi odrađeni sati po ugovorenim cijenama za pojedinu uslugu.

23. Datum objave Poziva na dostavu ponuda

Ovaj Poziv za dostavu ponuda objavit će se na službenoj web stranici Općine Jesenje, www. jesenje.hr dana 6. prosinca 2021. godine.

24. Obavijest o rezultatima nabave

Naručitelj na osnovi rezultata pregleda i ocjene ponuda donosi Odluku o odabiru najpovoljnije ponude odnosno Odluku o poništenju postupka javne nabave ukoliko postoje razlozi za poništenju, u roku od 20 dana od isteka roka za dostavu ponuda. Obavijest o odabiru odnosno o poništenju postupka nabave Naručitelj bez odgode istovremeno dostavlja svim ponuditeljima na dokaziv način (dostavica, povratnica, izvješće o uspješnom slanju telefaksom, potvrda e-poštom, na internetskim stranicama naručitelja). Protiv Odluke o odabiru ili odluke o poništenju nije moguće izjaviti žalbu.

Pročelnica
Dubravka Leljak Hršak, dipl.iur.

 

PONUDBENI LIST-prilog I.
Ponudbeni troškovnik-prilog II.
Izjava o dostavi jamstva-prilog III.
Izjava o raspolaganju strojevima i opremom-prilog IV :

Zadnja promjena: 09.05.2022. u 02:56 sati | Prikazano 6546 puta
Najnovije
19.9.2024. | Br. prikaza: 768 6. Izmjena Plana nabave za 2024. godinu

Na temelju članka 28. stavak 1. Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“ broj 120/16 i 114/22.), članka 3. Pravilnika o planu nabave, registru ugovora, prethodnom savjetovanju i analizi tržišta u javnoj nabavi (Narodne novine broj 101/17, 144/20 i 30/23) te članka 28. Statuta Općine Jesenje ("Službeni glasnik Krapinsko-zagorske županije" broj 15/09, 11/13, 11/18 i 13/21), načelnik Općine Jesenje donosi

PLAN NABAVE OPĆINE JESENJE ZA 2024. GODINU

26.8.2024. | Rok za prijavu: Istekao | Br. prikaza: 1090 Poziv za dostavu ponuda za radove na sanaciji oštećenja na nerazvrstanim cestama

Sukladno odredbama članka 12. stavka 1b. i članka 15. Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“ broj 120/16 i 114/22) te članka 4. i 7. Pravilnika o provedbi postupaka jednostavne nabave robe, radova i usluga („Službeni glasnik Krapinsko-zagorske županije“ broj 18/19), Jedinstveni upravni odjel objavljuje,

                                                                       POZIV NA DOSTAVU PONUDA

                POSTUPAK JEDNOSTAVNE NABAVE ZA PREDMET NABAVE:

             Sanacija oštećenja na nerazvrstanim cestama Općine Jesenje

 

23.8.2024. | Br. prikaza: 802 Dvadeset druga sjednica Općinskog vijeća

Na temelju članka 22. Poslovnika Općinskog vijeća Općine Jesenje („Službeni glasnik Krapinsko-zagorske županije“, broj 15/09, 13/21 i 13/21), sjednica je održana 23. kolovoza 2024. godine s početkom u 20,00 sati u vijećnici Doma kulture u Gornjem Jesenju 103. sa sljedećim

Dnevnim redom

9.8.2024. | Br. prikaza: 758 Anketa – Zelena infrastruktura i kružno gospodarenje prostorom i zgradama u Općini Jesenje

Anketa istražuje mišljenje i percepciju stanovnika Općine Jesenje o zelenoj infrastrukturi i kružnom gospodarenju prostorom i zgradama.

Dobiveni rezultati implementirat će se u izradu Strategije zelene urbane obnove Općine Jesenje te će služiti za daljnje planiranje prostornog razvoja i razvoja infrastrukturnih i drugih projekata na području Općine Jesenje.

Anketa je u potpunosti anonimna te se nigdje unutar nje ne traže osobni podaci, niti će se oni na bilo kakav način javno objavljivati.

Anketu je izradio Level project d.o.o. u suradnji s Općinom Jesenje.

Vrijeme potrebno za ispunjavanje ankete je otprilike 5 minuta a možete pristupiti na; 

https://docs.google.com/forms/d/1Szss-kfwCDvu6b9gGArhy_jvyBg94EL5QSKpu0jyGRw/viewform?edit_requested=true 

2.8.2024. | Br. prikaza: 14922 Dan pobjede i domovinske zahvalnosti i Dan hrvatskih branitelja

Dragi sumještani,

 5. kolovoza s ponosom se  prisjećamo veličanstvene oslobodilačke akcije Oluja te s poštovanjem i zahvalnošću obilježavamo Dan hrvatskih branitelja. 
Iskrene čestitke i zahhvalnost svim hrvatskim braniteljima za podnesenu žrtvu a  na  poseban način upućujemo zahvalu obiteljima poginulih branitelja. 
                                         

                                                                                                                                Načelnik

                                                                                                                              Dario Cvrtila

24.7.2024. | Br. prikaza: 931 Ministarstvo prostornoga uređenja, graditeljstva i državne imovine odobrilo sredstva za rekonstrukciju ceste Hercegi-Halužani

Potpredsjednik Vlade i ministar prostornoga uređenja, graditeljstva i državne imovine Branko Bačić donio je Odluku o odabiru projekata gradova i općina za poticanje razvoja komunalnog gospodarstva i ujednačavanje komunalnog standarda za sufinanciranje u 2024. godini. Temeljem odluke ministra, na predmetnom natječaju Općina Jesenje ostvarila je iznos od 29 900 eura za projekt "Rekonstrukcija nerazvrstane ceste i oborinske odvodnje u zaselcima  Halužani -Hercegi.

24.7.2024. | Br. prikaza: 1325 FOTO: Radovi na mjesnom groblju u Gornjem Jesenju

Na mjesnom groblju u Gornjem Jesenju u tijeku su radovi na izgradnji 16 grobnih okvira sa stazama čime će se zadovoljiti potreba za grobnim okvirima za naredno razdoblje. Vrijednost ove faze radova iznosi oko 25 000 € ikoje je Općina osigurala iz vlastitih prihoda. Tijekom nareednog razdoblja pnirana je izgradnja grobnica, kazeta za urne, uređenje mrtvačnice, zida oko groblja te  uvođenje video nadzora i solarne rasvjete. 

U svrhu što lijepšeg i kvalietnijeg uređenja novog, neizgrađenog dijela planira se izrada projektnog rješenja izgradnje tog dijela groblja a sve u cilju modernijeg i vizualni izgled a prostor bio maksimalno iskorišten.

24.7.2024. | Br. prikaza: 1633 Uređenje malonogometnog i dječjeg igrališta u Cerju Jesenjskom

U proteklim danima započeli su radovi na zamjeni podloge malonogometnog igrališta u Cerju Jesenjskom kao i uređenju 1. faze dječjeg igrališta koje se nalazi neposredno uz malonogometno igralište. Zahvaljujući sredstvima Ministarstva turizma i sporta ostvarenim putem natječaja, Jesenje će dobiti prvo malonogometno igralište s umjetnom travom. Vrijednost radova procjenjuje se na 50 000 € od kojih je preko ministarstva osigurano 45 000 €.

Najave
Natječaji
Najčitanije
Zadnja promjena
Izdvojeno
Trenutno nema najava događanja.
listopad 2024
poutsrčepesune
30123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031123
45678910
Autobusni vozni red
Naselje polaska:

Naselje dolaska:

Primajte važne obavijesti, najave, natječaje i ponudu poslova Zavoda za zapošljavanje u općini Jesenje na Vašu email adresu.
Hrvatski zavod za zapošljavanje - ponuda poslova
Trenutno nema ponuda poslova u Općini Jesenje.
Pretplatnici na primanje sadržaja biti će na obaviješteni o ponudi poslova u općini Jesenje. Ukoliko niste prijavljeni, možete se prijaviti ovdje
Anketa
Ocjenite kvalitetu nove web stranice
  odlično
 vrlo dobro
 osrednje
 loše

       
Radobojsko-jesejanski list - zadnji brojevi