HyperLink
 21.10.2022

Poziv za dostavu ponuda usluge zimskog održavanja nerazvrstanih cesta na području Općine Jesenje

Sukladno odredbama članka 50. Zakona o komunalnom gospodarstvu („Narodne, novine“ broj 68/18, 110/18 i 32/20), članka 12. stavka 1. i članka 15. Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“ broj 120/16) te članka 4. i 7. Pravilnika o provedbi postupaka jednostavne nabave robe, radova i usluga („Službeni glasnik Krapinsko-zagorske županije“ broj 18/19), Jedinstveni upravni odjel objavljuje,

POZIV NA DOSTAVU PONUDA

POSTUPAK JEDNOSTAVNE NABAVE
usluga zimskog održavanja nerazvrstanih cesta
na području Općine Jesenje

1. Podaci o javnom naručitelju

Naziv: Općina Jesenje
Sjedište: Gornje Jesenje 103, 49233 Gornje Jesenje
OIB: 45671692561
Broj telefona: + 385 49 375-503
Broj telefaksa: +385 49 375-503
Internetska adresa: www.jesenje.hr
Adresa elektroničke pošte: jesenje@jesenje.hr
Odgovorna osoba naručitelja:
Općinski Načelnik Dario Cvrtila, struč.spec.rel.int., nacelnik@jesenje.hr
Osoba zadužena za kontakt s ponuditeljima:
Dario Cvrtila, struč.spec.rel.int., broj telefona: + 385 91 375 5030

2. Evidencijski broj nabave: 10/22
CPV oznaka predmeta nabave: 90620000-9 usluga čišćenja snijega.

3. Popis gospodarskih subjekata s kojim je naručitelj u sukobu interesa

Nema gospodarskih subjekata s kojima su predstavnici Naručitelja, definirani člankom 76. Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“ broj 120/16 – dalje u tekstu: Zakon o javnoj nabavi) ili povezane osobe predstavnika Naručitelja definirane člankom 77. Zakona o javnoj nabavi, u sukobu interesa.

4. Vrsta postupka javne nabave
Postupak jednostavne nabave sukladno odredbama Pravilnika o provedbi postupka jednostavne nabave robe, radova i usluga („Službeni glasnik Krapinsko-zagorske županije“ broj 18/19).

5. Procijenjena vrijednost nabave

Procijenjena vrijednost predmeta nabave iznosi 177.600,00 kuna, bez PDV-a.

6. Opis predmeta nabave

Prredmet nabave je usluga zimskog održavanja nerazvrstanih cesta na području Općine Jesenje - zimska služba, za zimsko razdoblje 2022./2023.g.

7. Količina predmeta nabave

Predviđene (okvirne) količine predmeta nabave za vrijeme trajanja Ugovora iskazane su u Troškovniku koji je sastavni dio ovog Poziva na dostavu ponuda.
Radi se o predmetu nabave za koji Naručitelj zbog njegove prirode ili drugih objektivnih okolnosti nije u mogućnosti unaprijed odrediti točnu količinu predmeta nabave.
Stvarne količine predmeta nabave temeljem sklopljenog Ugovora mogu biti veće ili manje od predviđene (okvirne) količine, obzirom da iste ovise o vremenskim odnosno zimskim uvjetima.

8. Tehničke specifikacije

Tehničke specifikacije predmeta nabave određene su u Troškovniku koji je sastavni dio ovog Poziva.

9. Troškovnik

Troškovnik predmeta nabave sastavni je dio ovog Poziva na dostavu ponuda.
Troškovnik mora biti popunjen na izvornom predlošku, bez mijenjanja, ispravljanja i prepisivanja izvornog teksta. Jedinične cijene svake stavke troškovnika i ukupna cijena izražene u kunama, moraju biti zaokružene na dvije decimale. Ponuditelj mora ispuniti sve stavke radova opisanih u troškovniku .
Ponuditeljima nije dopušteno mijenjati tekst troškovnika. Ako ponuditelj promjeni tekst ili količine navedene u obrascu troškovnika, smatrat će se da je takav troškovnik nepotpun i nevažeći, te će ponuda biti odbijena.

10. Mjesto izvršenja ugovora

Nerazvrstane ceste na području Općine Jesenje.

11. Rok početka i završetka izvršenja ugovora

Izvršenje predmetne usluge planira se u razdoblju od 15. studenog 2022. do 15. travnja 2023. godine. U slučaju nepovoljnih vremenskih prilika usluge zimske službe mogu se izvršavati i nakon 15. travnja 2023. godine.

12. Osnove za isključenje gospodarskog subjekta

- Obvezne osnove za isključenje gospodarskog subjekta
a) Plaćanje dospjelih poreznih obveza i obveze za mirovinsko i zdravstveno osiguranje
Javni naručitelj će isključiti gospodarskog subjekta iz postupka jednostavne nabave ako utvrdi da gospodarski subjekt nije ispunio obveze plaćanja dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje:
- u Republici Hrvatskoj, ako gospodarski subjekt ima poslovni nastan u Republici Hrvatskoj, ili
- u Republici Hrvatskoj ili u državi poslovnog nastana gospodarskog subjekta, ako gospodarski subjekt nema poslovni nastan u Republici Hrvatskoj.
Iznimno od navedenog, naručitelj neće isključiti gospodarskog subjekta iz postupka nabave ako mu sukladno posebnom propisu plaćanje obveza nije dopušteno ili mu je odobrena odgoda plaćanja.
Dokumenti kojima gospodarski subjekt dokazuje da ne postoje okolnosti koje dovode do njegova isključenja:
Traži se potvrda Porezne uprave o stanju duga ne stariju od 30 dana od dana objave ovog poziva iz koje je vidljivo da je gospodarski subjekt ispunio obvezu plaćanja svih dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje.
Ako se u državi poslovnog nastana gospodarskog subjekta ne izdaju navedeni dokumenti, oni mogu biti zamijenjeni izjavom pod prisegom ili odgovarajućom izjavom osobe koja je po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta ispred nadležne sudske ili upravne vlasti ili javnog bilježnika ili nadležnog strukovnog ili trgovinskog tijela u državi poslovnog nastana gospodarskog subjekta ili izjavu s potpisanim ovjerenim potpisom kod javnog bilježnika.

13. Kriterij za odabir gospodarskog subjekta (uvjeti sposobnosti)

a) Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti

Gospodarski subjekt mora dokazati svoj upis u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar u državi njegova poslovnog nastana.
Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti gospodarskog subjekta iz ove točke dokazuje se:
- Izvatkom iz sudskog (trgovačkog), strukovnog, obrtnog ili drugog odgovarajućeg registra koji se vodi u državi njegova poslovnog nastana, ne starijim od 3 (tri) mjeseca računajući od dana objave ovog poziva za dostavu ponuda
b) Tehnička i stručna sposobnost

- Gospodarski subjekt dužan je dokazati da ima dovoljnu razinu iskustva odnosno da je da je u godini u kojoj je započeo postupak nabave (2022.) i tijekom 3 (tri) godine koje prethode toj godini (2019.-2021.) izvršio najmanje 1 (jedan) ugovor o uslugama koje su predmet nabave (zimsko održavanje cesta).

Ova sposobnost dokazuje se popisom ugovora o izvršenim uslugama u godini u kojoj je započeo postupak nabave i tijekom tri godine koje prethode toj godini ili potvrdom druge ugovorne strane o zadovoljavajućem izvršenju usluga.
Popis odnosno potvrda mora sadržavati naziv (opis) usluga, vrijednost usluga, datum početka i završetka usluge i naziv druge ugovorne strane.
Ako je potrebno, javni naručitelj može izravno od druge ugovorne strane zatražiti provjeru istinitosti navedenih podataka.

- Gospodarski subjekt mora dokazati da će za izvršenje usluge imati na raspolaganju minimalno slijedeće strojeve:
• 2 traktora (s dvije osovine i pogon na obje osovine) sa ralicama i posipačima,
• 1 teretno vozilo – kamion za dostavu materijala za posipavanje cesta
• Radni stroj za pripremu i utovar smjese za posipavanje.

Navedenom opremom i strojevima gospodarski subjekt dokazuje da će biti u mogućnosti, sukladno uvjetima iz ove dokumentacije obavljati uslugu koja je predmet nabave.
Ova sposobnost dokazuje se Izjavom potpisanom i ovjerenom od strane gospodarskog subjekta (Prilog IV) o raspoloživim strojevima i tehničkoj opremi te preslikom prometnih knjižica vozila odnosno radnog stroja.

-Gospodarski subjekt mora dokazati osiguranje mjesta pripravnosti na području Općine Jesenje:
Gospodarski subjekt mora na području Općine Jesenje imati osiguran parkirališni prostor, bazu na kojem će tijekom zimske sezone imati smještenu tehničku opremu (iz točke 12.) kako bi bio spreman odmah po stjecanju uvjeta izaći na teren i započeti sa čišćenjem cesta.

Ovu sposobnost gospodarski subjekt dokazuje Izjavom potpisanom i ovjerenom od strane gospodarskog subjekta o osiguranoj lokaciji - bazi za parkiranje vozila i tehničke opreme koja će se koristiti u izvršenju ugovora (Izjavi je potrebno priložiti dokaz o vlasništvu odnosno posjedu zemljišta ili ugovor o najmu-korištenju zemljišta).

14. Sadržaj ponude

Ponuda sadrži:
- Popunjeni Ponudbeni list, ovjeren i potpisan od strane ovlaštene osobe ponuditelja, (prilog I Poziva),
- Popunjeni troškovnik u cijelosti (prilog II Poziva),
- Dokumente kojima ponuditelj dokazuje da ne postoje obvezne osnove za isključenje iz točke 12. a) Poziva,
- Dokumente kojima se dokazuje ispunjavanje kriterija iz točke 13. a) i b) Poziva,
- Izjavu ponuditelja o dostavi jamstva za uredno ispunjenje ugovora, ispunjenu,
potpisanu i ovjerenu od strane ovlaštene osobe ponuditelja (prilog III Poziva),
- Izjavu ponuditelja o raspolaganju strojevima i opremom, ispunjenu potpisanu i
ovjerenu od ovlaštene osobe ponuditelja (prilog IV Poziva)
- Ostalo traženo u Pozivu za dostavu ponuda.

15. Način izrade ponude

Ponuda mora biti izrađena u papirnatom obliku, otisnuta ili pisana neizbrisivom tintom i mora biti sukladna dokumentaciji za nadmetanje.
Ponuda se izrađuje na hrvatskom jeziku i latiničnom pismu, a cijena ponude iskazuje se u kunama.
Ponuda mora biti uvezena u cjelinu s označenim rednim brojevima stranica na način da se onemogući naknadno vađenje, odnosno umetanje stranica.
Ispravci u ponudi moraju biti izrađeni na način da su vidljivi, te uz ispravke mora biti naveden datum ispravka i potpis ponuditelja.

16. Rok i način dostave ponude

Ponude je potrebno dostaviti do 2. studenog 2022. godine do 12,00 sati.

Ponude se dostavljaju u papirnatom obliku u zatvorenoj omotnici. Zatvorenu omotnicu s ponudom ponuditelj predaje neposredno ili preporučenom pošiljkom na adresu naručitelja: Općina Jesenje, Gornje Jesenje 103, 49233 Gornje Jesenje.

Na omotnici ponude mora biti naznačeno:
- naziv i adresa naručitelja,
- naziv i adresa ponuditelja,
- naziv predmeta nabave -“Ponuda za zimsko održavanje nerazvrstanih cesta na području
Općine Jesenje“
- naznaka „NE OTVARAJ“.

Do isteka roka za dostavu ponuda ponuditelj može dostaviti izmjenu i/ili dopunu ponude, koju dostavlja na isti način kao i osnovnu ponudu uz obaveznu naznaku da se radi o izmjeni i/ili dopuni ponude.

Otvaranje ponuda nije javno.

17. Cijena ponude

Cijena ponude piše se brojkama. Cijena ponude izražava se u kunama.
U cijenu ponude bez poreza na dodanu vrijednost moraju biti uračunati svi troškovi i naknade te popusti ukoliko ih ponuditelj daje.
Cijena ponude je nepromjenjiva za cijelo vrijeme trajanja ugovora.

Davanjem potpisane ponude ponuditelji priznaju da nemaju nikakvih primjedbi na sadržaj dokumentacije za nadmetanje, a posebno na sadržaj troškovnika.

18. Kriterij za odabir ponude

Kriterij za odabir najpovoljnije ponude je najniža cijena.
U slučaju da su zaprimljene dvije ili više valjanih ponuda s istom cijenom, javni naručitelj odabrat će ponudu koja je zaprimljena ranije.
Za donošenje odluke o odabiru dovoljna je jedna pristigla ponuda koja udovoljava traženim uvjetima natječaja.

19. Rok valjanosti ponude

Rok valjanosti ponude je 60 dana od dana isteka roka za dostavu ponude.

20. Sklapanje ugovora
Odabrani ponuditelj je dužan s Naručiteljem sklopiti i potpisati Ugovor o povjeravanju obavljanja komunalne djelatnosti u skladu s uvjetima određenim Pozivom i odabranom ponudom.

21. Vrsta, srodstvo i uvjeti jamstva

1. Jamstvo za uredno ispunjenje ugovora

Ponuditelj je dužan priložiti potpisanu i pečatom ovjerenu Izjavu gospodarskog subjekta da će, ukoliko bude odabran kao najpovoljniji ponuditelj, prilikom sklapanja ugovora dostaviti Naručitelju jamstvo za uredno ispunjenje ugovornih obveza. Jamstvo se dostavlja u obliku bjanko zadužnice potvrđene po javnom bilježniku u iznosu od 10% vrijednosti ugovora bez PDV-a.

Naručitelj će jamstvo za uredno ispunjenje ugovora vratiti odabranom ponuditelju nakon uredno izvršenog ugovora, u roku od 30 dana po isteku roka na koji je ugovor sklopljen.

22. Rok, način i uvjeti plaćanja

Plaćanje se vrši u roku od 30 dana od dana zaprimanja računa. Račun se ispostavlja mjesečno po izvršenoj usluzi. Plaćanje će se izvršiti na žiro račun izvršitelja temeljem ispostavljenog e- računa. Obračun i naplata obavit će se po principu stvarno izvedenih količina, a što se dokazuje dnevnikom izvršenih usluga ovjerenim od predstavnika naručitelja.
Predujam isključen kao i traženje sredstava osiguranja plaćanja.

Naručitelj će za vrijeme trajanja zimske sezone izvođaču za pripravnost i dežurstvo isplatiti mjesečni paušal u iznosu od 20.000,00 kuna bez PDV-a, u slučaju da količina izvršenih usluga u tom mjesecu bude manja od 50 sati, čime se ponuditelju pokrivaju troškovi svih pripremnih radova na radnom stroju te dežurstvo u pripravnosti tokom obračunskog mjeseca.
U mjesecu u kojem će broj odrađenih sati biti veći od 50 radnih sati, izvođaču se neće posebno isplaćivati paušal u iznosu od 20.000,00 kuna, već će mu se platiti sve izvršene usluge, odnosno svi odrađeni sati po ugovorenim cijenama za pojedinu uslugu.

23. Datum objave Poziva na dostavu ponuda

Ovaj Poziv za dostavu ponuda objavit će se na službenoj web stranici Općine Jesenje, www. jesenje.hr dana 21. listopada 2022. godine.

24. Obavijest o rezultatima nabave

Naručitelj na osnovi rezultata pregleda i ocjene ponuda donosi Odluku o odabiru najpovoljnije ponude odnosno Odluku o poništenju postupka javne nabave ukoliko postoje razlozi za poništenju, u roku od 20 dana od isteka roka za dostavu ponuda. Obavijest o odabiru odnosno o poništenju postupka nabave Naručitelj bez odgode istovremeno dostavlja svim ponuditeljima na dokaziv način (dostavica, povratnica, izvješće o uspješnom slanju telefaksom, potvrda e-poštom, na internetskim stranicama naručitelja). Protiv Odluke o odabiru ili odluke o poništenju nije moguće izjaviti žalbu.

                                                                                                                     Pročelnica
                                                                                                      Dubravka Leljak Hršak, dipl.iur.

 

Prilog I Ponudbeni list
Prilog II Ponudbeni troškovnik
Prilog III Izjava o dostavi jamstva
Prilog IV Izjava o raspolaganju strojevima i opremom

Zadnja promjena: 24.11.2022. u 09:37 sati | Prikazano 1384 puta
Vezani članci
Obavijest o prethodnom savjetovanju sa zainteresiranim gospodarskim subjektima u otvorenom postupku JN Sanacija klizišta -drenažni sustav zaselak Kovačeci (18.1.2023. – 24.1.2023.)
Javni natječaj za radove na rekonstrukciji dječjeg igrališta u Gornjem Jesenju
Ponovljeni natječaj za zimsko održavanje nerazvrstanih cesta
Poništen natečaj za održavanje nerazvrstanih cesta u zimskim uvjetima
Natečaj za održavanje nerazvrstanih cesta u zimskim uvjetima
Javni poziv o započinjanju postupka evidentiranja nerazvrstanih cesta
Državna cesta D74 od ponedjeljka otvorena za promet
Državna cesta D74 do daljnjeg zatvorena
Javni poziv za sufinanciranje asfaltiranja neuređenih prilaznih cesta
Obavijest o radnom vremenu blagajne Krakoma
Javni poziv o započinjanju postupka evidentiranja ceste NC8 “Spoj Velika Njiva na 4549” u naselju Gornje Jesenje
Javni poziv za dostavu ponuda za zimsko održavanje nerazvrstanih cesta na području općine Jesenje Obavijest o ponišenju postupka
Javni poziv:Obavijest o započinjanju postupka evidentiranja nerazvrstanih cesta
Javni poziv:Obavijest o započinjanju postupka evidentiranja nerazvrstanih cesta
Javni poziv:Obavijest o započinjanju postupka evidentiranja nerazvrstanih cesta
Javni poziv:Obavijest o započinjanju postupka evidentiranja nerazvrstanih cesta
Klizišta oštetila mnoge kuće i nerazvrstane ceste
Obavijest mještanima zbog otežanih uvjeta na općinskim cestama
Pojavila se nova klizišta na području općine
Asfaltiranje nerazvrstanih cesta
Zatvoren promet lokalnom cestom u Donjem Jesenju
Radovi na izgradnji šumske ceste
Registar bagatelne nebave za 2015. godinu
Asfatiranje nerazvrstanih cesta
Plan nabave roba i usluga u 2015. godini
Registar ugovora o javnoj nabavi u 2013. godini
Plan nabave radova, roba i usluga u 2014. godini
Izjava o postojanju sukoba interesa
Pregled sklopljenih ugovora o javnoj nabavi i njihovog izvršenja za 2012. godinu
Najnovije
24.3.2023. | Br. prikaza: 109 Trinaesta sjednica Općinskog vijeća

Na temelju članka 22. Poslovnika Općinskog vijeća Općine Jesenje („Službeni glasnik Krapinsko-zagorske županije“, broj 15/09, 13/21 i 13/21), održana je 12. sjednica Općinskog vijeća Općine Jesenje. Sjednica je održana dana 23. ožujka 2023. godine (utorak) u 18,00 sati u vijećnici Doma kulture u Gornjem Jesenju 103.

Sjednica je održana sa sljedećim

Dnevnim redom

17.3.2023. | Br. prikaza: 186 FOTO: Prigodnim programom obilježen Međunarodni praznik dan žena

 U subotu, 11.3. u dvorani Doma kulture u Jesenju održana je Dramska večer povodom obilježavanja Dana žena. Pred prepunom dvoranom gledatelja program su započeli članovi AKUD-a „Žensko kazalište“ Jesenje sa izvedbom seta prigodnih pjesama a potom su na scenu stupili gosti iz Sinja, „Sinjsko pučko kazalište“ čija povijest seže unazad 140. godina stvaranja amaterskih družina dok 65. godina djeluju ne kontinuirano pod navedenim nazivom. 

14.3.2023. | Br. prikaza: link Volontiranje na WRC Croatia Rally-u 2023

Organizacijski odbor WRC CROATIA RALLY-a 2023. poziva zainteresirane da se uključe u volontiranje  na pripremema i održavanju  utrke  "WRC CROATIA RALLY 2023" koja će se održati od 20. do 23. travnja 2023. godine na području općine Bednja i Jesenje.

Svi zainteresirani  za volontiranje na spomenutom događanju mogu se prijavit na sljedećoj poveznici; 

volunteers@rally-croatia.com      

 

                           

 

 

 

 

 

 

 

 

8.3.2023. | Br. prikaza: 6399 Čestitamo Međunarodni dan žena

Svim mještankama, ženama čestitamo 8. ožujak  Međunarodni praznik dan žena !!!

 

8.3.2023. | Br. prikaza: 109 I. Izmjena Plana nabave za 2023. godinu


Na temelju članka 28. stavak 1. Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“ broj 120/16 i 114/22.), članka 3. Pravilnika o planu nabave, registru ugovora, prethodnom savjetovanju i analizi tržišta u javnoj nabavi (Narodne novine broj 101/17 i 144/20) te članka 28. Statuta Općine Jesenje ("Službeni glasnik Krapinsko-zagorske županije" broj 15/09, 11/13, 11/18 i 13/21), načelnik Općine Jesenje donosi

 I. IZMJENU PLANA NABAVE OPĆINE JESENJE ZA 2023. GODINU

Plan nabave nalazi se u prilogu;

7.3.2023. | Br. prikaza: 111 AKUD "Žensko kazalište" organizira prigodni program povodom Dana žena

AKUD "Žensko kazalište" Gornje Jesenje organizira tradicionalno obilježavanje međunarodnog praznika Dana žena koje će biti održano u subotu 11. ožujka 2023. godine s početkom u 19.00 sati u dvorani Doma kulture u Gornjem Jesenju.
Za tu prigodu organiziran je kulturno-umjetnički program na kojem će nastupiti ženska vokalna skupina AKUD-a "Žensko kazalište" te Sinjsko pučko kazalište sa komedijom „Obiteljska idila“.

Pokrovitelj programa je Općina Jesenje, a za pripadnice ljepšeg spola osigurani su prigodni pokloni.


                                                                                            Radujemo se Vašem dolasku !!!

6.3.2023. | Br. prikaza: 212 Natječaj za obavljanje poslova za radno mjesto domar (m/ž)

Na temelju članka 26. Zakona o predškolskom odgoju i obrazovanju („Narodne novine“, broj 10/97, 107/07, 94/13, 98/19 i 57/22) i članka 60. Statuta Dječjeg vrtića Jesenje, Upravno vijeće Dječjeg vrtića Jesenje, raspisuje

Natječaj za obavljanje poslova za radno mjesto domar (m/ž)

1 izvršitelj/ice na neodređeno, nepuno radno vrijeme (4 sata) – 1 izvršitelj

 

Dana 27. ožujka 2023. godine (PONEDJELJAK), s početkom u 15,00 sati u zgradi Općine Jesenje, u prostorijama općinske vijećnice, Gornje Jesenje 103, održati će se intervju s kandidatima za radno mjesto „DOMAR“ u Dječjem vrtiću Jesenje, u postupku javnog natječaja objavljenog na mrežnim stranicama i oglasnoj ploči Hrvatskog zavoda za zapošljavanje te mrežnim stranicama i oglasnim pločama Vrtića i Općine Jesenje dana 6. ožujka 2023. godine, u kojem je rok za predaju prijava bio do 14. ožujka 2023. godine.
Kandidati koji ispunjavaju formalne uvjete Natječaja i koji su pozvani na intervju za radno mjesto DOMAR u Dječjem vrtiću Jesenje su:  1. A. J.
                  2. B. Z.

6.3.2023. | Br. prikaza: 193 Natječaj za obavljanje poslova za radno mjesto kuhar m/ž

Na temelju članka 26. Zakona o predškolskom odgoju i obrazovanju („Narodne novine“, broj 10/97, 107/07, 94/13, 98/19 i 57/22) i članka 60. Statuta Dječjeg vrtića Jesenje, Upravno vijeće Dječjeg vrtića Jesenje, raspisuje

Natječaj za obavljanje poslova za radno mjesto kuhar m/ž

1 izvršitelj/ice na neodređeno, puno radno vrijeme – 1 izvršitelj

Dana 27. ožujka 2023. godine (ponedjeljak), s početkom u 15,15 sati u zgradi Općine Jesenje, u prostorijama općinske vijećnice, Gornje Jesenje 103, održati će se intervju s kandidatima za radno mjesto „KUHAR“ u Dječjem vrtiću Jesenje, u postupku javnog natječaja objavljenog na mrežnim stranicama i oglasnoj ploči Hrvatskog zavoda za zapošljavanje te mrežnim stranicama i oglasnim pločama Vrtića i Općine Jesenje dana 6. ožujka 2023. godine, u kojem je rok za predaju prijava bio do 14. ožujka 2023. godine.

Kandidati koji ispunjavaju formalne uvjete Natječaja i koji su pozvani na intervju za radno mjesto KUHAR u Dječjem vrtiću Jesenje su: 1. M. R.
                 2. M. K.

Najave
Natječaji
Najčitanije
Zadnja promjena
Izdvojeno
Trenutno nema najava događanja.
ožujak 2023
poutsrčepesune
272812345
678910
11
AKUD "Žensko kazalište" organizira prigodni program povodom Dana žena
12
13
Poziv na prethodnu provjeru znanja i sposobnosti za prijam službenika u službu na određeno vrijeme na radno mjesto: voditelj projekta “Zaželi za Općinu Jesenje“.
141516171819
20212223242526
272829303112
3456789
Autobusni vozni red
Naselje polaska:

Naselje dolaska:

Primajte važne obavijesti, najave, natječaje i ponudu poslova Zavoda za zapošljavanje u općini Jesenje na Vašu email adresu.
Hrvatski zavod za zapošljavanje - ponuda poslova
Trenutno nema ponuda poslova u Općini Jesenje.
Pretplatnici na primanje sadržaja biti će na obaviješteni o ponudi poslova u općini Jesenje. Ukoliko niste prijavljeni, možete se prijaviti ovdje
Anketa
Ocjenite kvalitetu nove web stranice
  odlično
 vrlo dobro
 osrednje
 loše

       
Zadnje sjednice Općinskog vijeća
Radobojsko-jesejanski list - zadnji brojevi